Γιατί βρε αδερφέ ξέρουμε να
κάνουμε και εμείς ταινίες.
Όλοι ξέρουνε τον Τζέιμς Μπόντ ,
άδεια να σκοτώνει, οδηγεί αμάξια, γοητεύει τις γυναίκες παρά τα πάμπολλα αστεία
για τους Άγγλους εραστές και δεν παθαίνει τίποτε, σα να’ χει το κοκαλάκι της νυχτερίδας.
Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί, είναι ότι ανάμεσα στην πληθώρα των ηθοποιών που
ενσάρκωσαν το ρόλο, από τον κορυφαίο Σον Κόνερι μέχρι την απογοήτευση Ντάνιελ
Κρεγκ, υπήρχε και ένας Έλληνας, ως υποψήφιος πράκτωρ 007.
Πρόκειται για το Γιώργο Φούντα,
που τη δεκαετία του ’60 είχε γίνει ευρέως γνωστός από τις συμμετοχές του στη
Στέλλα και το Ποτέ την Κυριακή.
Και παρ’ ότι στη θέση του προτιμήθηκε τελικά ο
Τζώρτζ Λάζενμπυ, γιατί και ο Φούντας δεν πολυγούσταρε να ξενιτευτεί, είναι πολύ
ενδιαφέρον να σκεφτούμε πως θα ήταν μια ταινία του Τζέιμς Μπόντ με όλο ελληνικό καστ.
Στο ρόλο του Μ ο Λυκούργος Καλλέργης.
Σοβαρός, δωρικός, με καθαρή προφορά και αγγλικό παρουσιαστικό.
Q, όχι σαν τον Desmond Llewelyn αλλά στο στυλ του John Cleese, ο Ντίνος Ηλιόπουλος. Μεταξύ
μάστορα και μαστροχαλαστή, με πονηρό γελάκι να δίνει την απαραίτητη κωμική νότα.
Μανιπένυ, η ερωτοχτυπημένη γραμματέας,
Νίτσα Μαρούδα ή Νίκη Λινάρδου. Κυρίως λόγω μαλλιού.
Εκτελεστής-γορίλας της ταινίας κλασσικά και χωρίς δεύτερη σκέψη ο Σπύρος
Καλογήρου. Με παραγιό τον Απόστολο Σουγκλάκο.
Γυναίκες θέλουμε δύο. Μία μοιραία
που να διαδραματίσει ρόλο στην ιστορία και μία πιο ανάλαφρη, έτσι για το μεζέ. Η
μοιραία, Τζένη Καρέζη. Να τον κοιτάξει με τις ματάρες, να του πει και ένα
τραγούδι. Ανάλαφρη, η Μαρία Ιωαννίδου. Σε σκηνή καμπαρέ με λίγα ρούχα.
Σούπερ κακός-εγκληματικός
εγκέφαλος ο Δημήτρης Χόρν. Όχι μόνο γιατί διαθέτει τη γοητεία των κακών της σειράς
αλλά και γιατί θα έπειθε για τρελός που θέλει να κατακτήσει τον κόσμο.
Σκηνοθεσία ο Βασίλης Γεωργιάδης
με βοηθό τον Ντίμη Δαδήρα. Σενάριο Ηλίας Λυμπερόπουλος. Μουσική Γιώργος
Χατζηνάσιος. Χορογραφίες Βαγγέλης Σειληνός. Παραγωγή Φίνος Φιλμς.
Περιμένω τις δικές σας απόψεις
στα σχόλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική άποψη του/των σχολιαστή/στων. Δεν δημοσιεύονται υβριστικά σχόλια