Γιατί σιγά μη μας ξεγελάσουν εμάς τα mainstream μέσα ενημέρωσης.
Ξεχάστε τη EURODISNEY,
τα UNIVERSAL STUDIOS και
όλα αυτά τα φλώρικα. Το ΑΠΟΛΥΤΟ θεματικό πάρκο του 21ου αιώνα δεν
είναι άλλο από τη Βόρειο Κορέα. Η θεωρία συνομωσίας λέει ότι όλα όσα βλέπουμε
από τις σελίδες του διαδικτύου ή το φωτογραφικό φακό, είναι ένα καλοσχεδιασμένο
θέρετρο για διαφορετικού τύπου διακοπές. Οι Βορειοκορεάτες, βλέποντας ότι δεν
είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις περιφερειακές ασιατικές χώρες, στήσανε ένα
πελώριο χορευτικό όπου προσφέρουν μια εξόχως σοσιαλιστική εμπειρία τόσο σε
νοσταλγούς όσο και σε πολέμιους. Σε αυτήν την άποψη συνηγορεί το γεγονός ότι οι
επισκέπτες δεν επιτρέπεται να πάνε πουθενά χωρίς οδηγό και να φωτογραφήσουν ο,τιδήποτε
χωρία άδεια. Όταν οι επισκέπτες γυρίζουν στις χώρες του, γεμάτοι από πιονιέρους,
κόκκινα αστέρια και Κιμ, οι απογευματινοί πιάνουν βάρδια και οι πρωινοί
επιστρέφουν στα λάπτοπ και τον καταναλωτισμό.
2.
Η κινηματογράφηση της Προσελήνωσης.
Αν βάλεις το αν έγινε η προσελήνωση από τους Αμερικάνους το
1969 , σε σελίδα του εξωτερικού ως θέμα προς συζήτηση, θα γίνει η σφαγή των νηπίων.
Μπροστά στο μένος των αντιπάλων στρατοπέδων, οι διαφωνίες στη βουλή είναι πιο
ήπιες από φιλολογικό τσάι του 1900. Μια νέα θεωρία, έρχεται να ενώσει τις δύο
πλευρές. Ναι μεν οι Αμερικάνοι πατήσανε στη σελήνη, αλλά το υλικό που τραβήξανε
με τις κάμερες ήταν καλό μόνο για επιστημονική χρήση. Και καθόλου καλό για τις ανάγκες
του μάρκετινγκ της NASA αλλά
και όλης της τότε κυβέρνησης που έψαχνε εναγωνίως κάτι να την πει στους Σοβιετικούς.
Έτσι προσέλαβαν τον Κιούμπρικ να τραβήξει ένα φιλμάκι της προκοπής, αυτό που
βλέπουμε όλοι. Ο μακαρίτης όμως, μη μπορώντας ν’ αφήσει το έργο του στην αφάνεια,
έδωσε κωδικοποιημένα στοιχεία του όλου εγχειρήματος στην ταινία του ‘’Η Λάμψη’’.
3.
Ο κανίβαλος Γουόλτ.
Σύμφωνα με κάποιους ο, αγαπημένος πολλών, Γουόλτ Ντίσνευ δεν
έχει πεθάνει. Πάσχοντας από μια σπάνια ασθένεια, έχει καταψυχθεί, μέχρι τη μέρα
που η επιστήμη θα βρει το γιατρικό και τότε θα τον αποψύξουν και θα του δείξουν
τι κάνανε τα στούντιό του, όσο αυτός έκανε το παγάκι. Το 1971 όμως, από
ανθρώπινο λάθος, ο Ντίσνευ ξεπάγωσε για λίγο. Και επηρεασμένος από τον
κρυογονικό θάλαμο, επιτέθηκε και έφαγε 2 φρουρούς και μία οικογένεια από το
Ανατολικό Ντε Μόιν. Μετά τον ξαναπαγώσανε. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες να το
κρατήσουν μυστικό, κωδικοποιημένα και πάλι, στοιχεία αυτού του περιστατικού,
εμφανίζονται στις ταινίες ‘’The Apple
Dumpling Gang Rides Again’’, ‘’ The Life
and Times of Grizzly Adams’’ αλλά στην ίντι διασκευή του 1972 και περισσότερο απ’ όλες στην ταινία THE CHILLING του 1989.
4.
Η κίνηση στο λεκανοπέδιο.
Μια πολύ αγαπημένη θεωρία συνομωσίας πολλών ταξιτζήδων. Η κίνηση
και το μποτιλιάρισμα στο λεκανοπέδιο της Αττικής δεν οφείλεται στα πάμπολλα
αυτοκίνητα, τους μικρούς δρόμους και τους
άχρηστους οδηγούς. Οφείλεται σε 100 περίπου συγκεκριμένα αυτοκίνητα που
κινούνται σε μεσαίες και αριστερές λωρίδες με μικρή ταχύτητα, δημιουργώντας
κυκλοφοριακό κομφούζιο. Ο σκοπός; Τα έχουν βάλει μεγάλες, και φυσικά ανώνυμες, πετρελαϊκές
εταιρείες, για ν’ αναγκάζουν τους υπόλοιπους οδηγούς είτε να οδηγούν πολύ στο
ρελαντί είτε να εκνευρίζονται και να τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα, καταναλώνοντας
έτσι περισσότερη βενζίνη. Την άλλη φορά
που θα δείτε αυτοκίνητο να πηγαίνει με 25 χλμ/ώρα στη μεσαία λωρίδα της Πειραιώς,
θα είστε πλέον ψυλλιασμένοι.
5.
Ο Γουίλιαμ Σαίξπηρ δεν υπήρξε.
Ξέρω, ξέρω. ‘’Μα έχουμε όλα του τα έργα’’. Στην
πραγματικότητα έχουμε πολλά έργα τα οποία φέρουν 6 διαφορετικές υπογραφές. Willm
Shakp, William Shakspēr, Wm Shakspē, William Shakspere, Willm Shakspere, By me
William Shakspeare. Τα τελευταία χρόνια
πολλοί πιστεύουν ότι ο Γουίλιαμ ήταν ένας απλός δασκαλάκος που τον
χρησιμοποίησε ως βιτρίνα, μια ομάδα συγγραφέων για να παρουσιάσουν τα έργα τους
χωρίς να χάσουν το κύρος τους, μιας και στην εποχή τους το θέατρο δεν ήταν και
ότι καλύτερο ν’ ασχολείται κανείς. Ένα παρακλάδι της θεωρίας αυτής είναι ότι
δεν επρόκειτο για ομάδα αλλά για ένα πρόσωπο, τον Σερ Φράνσις Μπέικον.
Λόγιος,
πολυγραφότατος, φιλόσοφος, πολιτικός, επιστήμονας, συγγραφέας και δεξιοτέχνης
στη χρήση της αγγλικής γλώσσας πληρεί όλα τα κριτήρια. Επιπροσθέτως, το τελευταίο
έργο του Σαίξπηρ, The two
noble Kingsmen, γράφτηκε το 1613-1614. Όλως τυχαίως την εποχή που ο
Μπέικον άρχισε να συγγράφει σειρά πονημάτων για κρατικές υποθέσεις και στη
συνέχεια διορίστηκε λόρδος καγκελάριος. Οπότε που καιρός για Ρωμαίους και Οθέλλους.
Προσθέστε τις δικές σας θεωρίες συνομωσίας στα σχόλια...
Προσθέστε τις δικές σας θεωρίες συνομωσίας στα σχόλια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική άποψη του/των σχολιαστή/στων. Δεν δημοσιεύονται υβριστικά σχόλια